Коли думаєш про дитину, уявляєш ніжну квітку троянди,
на якій тремтить крапля роси.
Яка обережність і ніжність потрібні для того,
щоб зірвавши квітку, не зронити краплю.
Ось така ж обережність потрібна батькам
і педагогам кожну хвилину,
щоб виростити справжню ЛЮДИНУ!
Навчання першокласників мови розпочинається з навчання грамоти, мета якого — виробити у дітей навички читання й письма, розвинути усне та писемне мовлення школярів в єдності з розвитком їхнього мовлення.
У лабораторії навчання і виховання дітей 6-річного віку Науково- дослідного інституту педагогіки України було проведено чотирирічний експеримент, а у 1985 р. внесено відповідні зміни до деяких форм написання елементів великих і малих букв алфавіту. Було змінено структуру таких великих букв: А, Б, В, Є, Н, К, Ю, а також малих: Є, Н, Ю.
У 1985-1986 н. р. було внесено ці зміни до шкільної графіки письма. Зараз школи України працюють за цим алфавітом.