План
роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів
на 2015-2016 навчальний рік
Стратегія початкової освіти
2. Опрацювання методичних рекомендацій для початкової школи у 2015 – 2016 н.р.
а) вивчення нового Державного стандарту для учнів 4-х класів;
б) інструктивно-методичні рекомендації МОН України на 2015-2016 н.р. щодо вивчення предметів у початковій школі;
в) критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі.
г) Календарне планування: уроки навчання грамоти і математики в першому класі.
3. Знайомство з методичною літературою.
4. Практика навчання
«Наступність між дошкільною і початковою освітою».
ЖОВТЕНЬ
1. Педагогічна технологія «Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності».
2. Круглий стіл
«Методи та прийоми навчання».
3. Практична лабораторія
«Допомагаємо п’ятикласникам адаптуватися».
4. Творча лабораторія
«Творчий підхід до оцінювання першокласників».
5. Здоров’я дитини – багатство нації «Від гармонії кольорів до здоров’я дитини».
6. Звіт про самоосвіту.
7. Творча лабораторія
«Розвиток інтелектуальних здібностей та емоційного інтелекту засобами навчальних проектів».
СІЧЕНЬ
1. Педагогічна технологія
«Проектна діяльність – основа розвитку творчих здібностей молодших школярів».
2. Творча лабораторія
«У кожній дитині цінуймо особистість».
3. Практика навчання
«Розвиток творчого потенціалу учня (інтерактивні форми та методи навчання)».
4. Методика навчання
а) Робота з обдарованими учнями на уроках математики.
б) Пошук, виявлення та розвиток математичної обдарованості серед учнів початкових класів.
5. Школа і родина «Сімейне виховання як гарант морального ставлення особистості».
Майстер-клас:
1. Задача як основа розвитку математичних здібностей молодшого школяра.
2. Актуальні проблеми розвитку мовлення.
3. Творча лабораторія
а) Вчимося писати без проблем.
б) Цікава дидактика «Нестандартні навчальні диктанти з української мови»
4. Готуємось до ДПА
а) Обмін досвідом з питання «Моніторинг якості освіти з предметів»
б) «Різнорівневі завдання з української мови для учнів четвертих класів»
5. Звіт про самоосвіту вчителів, що атестуються.
1. Про виконання рішень попередніх засідань.
2. Про методичне забезпечення проведення державної підсумкової атестації, закінчення навчального року.
3. Про організацію навчальної практики та навчальних екскурсій.
4. Аналіз роботи МО над проблемними питаннями школи. Планування роботи на новий навчальний piк.