Главная | Регистрация | Вход | RSSПонедельник, 23.10.2017, 18:21

Cайт учителей начальных классов 

Славянской ООШ №15


Вы вошли как Гость Группа "Гости"
Приветствую Вас Гость


Меню сайта
Категории раздела
Назаренко И.Н. [2]
Сторожев С.В. [14]
Назаренко Н.И. [2]
Чайченко Л.А. [1]
Мартюшева Л.В. [0]
Мельник Г.Н. [3]
Голуб Г.А. [3]
Дащенко А.А. [1]
Кузнецова С.В. [6]
Лукьянова В.И. [3]
Некрасова О.В. [1]
Антоненко Е.Н. [0]
Block title

«Методичний портал»

НАШЕ КРЕДО
Коли думаєш про дитину, уявляєш ніжну квітку троянди, на якій тремтить крапля роси. Яка обережність і ніжність потрібні для того, щоб зірвавши квітку, не зронити краплю. Ось така ж обережність потрібна батькам і педагогам кожну хвилину, щоб виростити справжню ЛЮДИНУ!

Афоризмы
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 16
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Назаренко И.Н.

Відмінювання прикметників у множині

Мета:  - поглибити знання учнів про відмінювання прикметників

             -  учити відмінювати прикметники у множині

             -  удосконалювати граматичні і орфографічні вміння учнів

             - виховувати любов до природи, до мови

 

Хід уроку

1.Організаційний момент

 

   Давайте привітаємось

   Давайте посміхнемось

   Давайте в очі глянемо

   І нам тепліше стане

 

Ви розумні – ми розумні

Ви активні - …

Ви винахідливі - …

Ви найкращі - …

 

2.   Повторення вивченого матеріалу

2.1  Індивідуальна робота за картками

весела пісня \ рідна земля \ свіжа вода - провідміняти словосполучення

 

2.2  Перевірка домашнього завдання ( назвати закінчення, визначити відмінок):

         до зайчиков (ої) хати

         до лисиччин (ої) хати         Р.в.

         до Оленчин (ої) хати

         до зелен (ої) берези

- Розказати продовження історії, складене самостійно.

 

2.3  Мотивація – Подивіться у вікно – який там бачите пейзаж?

- Ось бачите, щойно розпустилися гілочки, а бджілки полетіли збирати перший мед. Давайте візьмемо найкращу рису бджілки – працьовитість. Сподіваюсь вона стане вам у пригоді.

- Розгорніть зошити

- Запишіть дату.

 

2.4 Хвилинка каліграфії

кі           лі             ті         ні      хі        ві

- Придумати слова з такими кінцівками

маленькі           веселі             золоті             тихі         весняні            казкові

Яка це частина мови?  Що об’єднує всі ці слова? (множина і прикметники)

 

3. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні ми будемо поглиблювати знання про прикметники, а саме:

 – вчитися відмінювати прикметники в множині

- удосконалювати графічні і орфографічні уміння

- любити мову

 

     4. Актуалізація опорних знань.

 

4.1 « Міні – інтервю і «Прикметник»

- Уявіть, що ви кореспонденти,  яким потрібно взяти інтервю за темою «Прикметник»

- Яка частина мови називається прикметником

- Як змінюється прикметник

- На які ознаки,  указує (колір, розмір, смак, форма)

- Прикметники роблять наше мовлення багатшим, милозвучнішим, емоційно насиченим.

 

4.2 Словникова робота

Записати іменники в множині,додати прикметники

 Підсніжники – білі, ніжні, духмяні

 Проліски – блакитні, лісові, тендітні

 Барвінки – сині, яскраві, зірчасті

 Конвалії – запашні, білі, загадкові

 Кульбаби – жовті, казкові, легкі

 

      5. Робота над новим матеріалом

А зараз спостерігаємо за відмінюванням прикметників в множині

Робота з підручником за таблицею

Провідміняти словосполучення - свіжі весняні квіти

Звернути увагу на правило.

Висновок: В Н.  в. і Зн. в. закінчення (і) мають прикметники в множині.

 

Фізхвилинка

 

6. Закріплення матеріалу.

 

6.1 Виконання вправи 282 за підручником.

Прочитати і вибрати тільки загадку про квітку

Хоч з гілочками колючими, зате з квітками пахучими. (Троянда)

Записати, визначити відмінок прикметників в множині.

 

6.2 Робота в парах.

Вставити потрібні слова у вірш                                           (Звукозапис співу солов’я)

Прилетіли _______ солов’ї.

Звеселились ___________ гаї.

Ой, __________ солов’ї,

Розкажіть  про ________ краї.

Де зимою ви літали? Що ви їли? Де ви спали?

А чи мають ті краї

Отакі ________ гаї

( Милі, веселі, радісні, теплії, бескраїї)

Годі й уявити собі весну без цього співака, його дзвінких пісень.

 

6.3 Робота над реченням.

У зелених гаях чуються дзвінкі звуки солов’їних пісень.

Дати  характеристику речення, визначити відмінок прикметників.

 

6.4 Робота в группах

-Як пов’язані слова в реченнях? (За допомогою питань і закінчень)

- Вставити потрібні закінчення, щоб утворився зв’язний за змістом текст.

Заграли перші сонячн_  промінчики. Прокинулить ніжн_  мальви. Сонечко торкнулося яскрав___  чорнобривців. Повернули голівки до золот___  променів сонця соняшники. Починався новий день.

 

7. Підсумок уроку.

Скласти Сенкан

Прикметник

Самостійний, науковий

Описує, уточнює, прикрашає.

Прикметник збагачує нашу мову.

Ознака

Оцінки

 

8. Д\з впр.285А. Добрати заголовок, записати текст – опис.

 

Релаксація (збери квіти в кошик)

Категория: Назаренко И.Н. | Добавил: efremova-marina (19.04.2016)
Просмотров: 142 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Block title
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2017
    Создать бесплатный сайт с uCoz