Главная | Регистрация | Вход | RSSПятница, 26.04.2024, 03:23

Cайт учителей начальных классов 

Славянской ООШ №15


Вы вошли как Гость Группа "Гости"
Приветствую Вас Гость


Меню сайта
Категории раздела
Назаренко И.Н. [2]
Сторожев С.В. [14]
Назаренко Н.И. [2]
Чайченко Л.А. [1]
Мартюшева Л.В. [0]
Мельник Г.Н. [3]
Голуб Г.А. [3]
Дащенко А.А. [1]
Кузнецова С.В. [6]
Лукьянова В.И. [3]
Некрасова О.В. [1]
Антоненко Е.Н. [0]
Block title

«Методичний портал»

НАШЕ КРЕДО
Коли думаєш про дитину, уявляєш ніжну квітку троянди, на якій тремтить крапля роси. Яка обережність і ніжність потрібні для того, щоб зірвавши квітку, не зронити краплю. Ось така ж обережність потрібна батькам і педагогам кожну хвилину, щоб виростити справжню ЛЮДИНУ!

Афоризмы
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 20
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Назаренко И.Н.

У казки в гостях. "Казка про білочку-мандрівницю" (за О.Іваненко).
Тема:  У казки в гостях.
     « Казка про білочку – мандрівницю» за О. Іваненко.
Мета: ознайомити учнів з казкою;
           формувати уміння слухати, відтворювати зміст 
           прочитанног;
           удосконалювати читацькі навички;
           розвивати мовлення мислення, увагу, уяву, пам’ять 
           нів, творчі здібності;
           виховувати любов до природи, зокрема до тварин;
           інтерес до читання казок.

ХІД УРОКУ

І. ОРГ. МОМЕНТ
     Звучить мелодія пісні « В гостях у казки» 
- Вступне слово вчителя

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
              - На сьогоднішньому уроці ми продовжимо вчитися правильно читати і відтворювати зміст прочитаного, красиво говорити, користуючись інтонацією. Розвивати мислення, увагу, пам'ять і продовжимо подорож у прекрасний світ казки.
- Але щоб туди потрапити треба пройти випробування. Будьте уважними і спостережливими.
- Знайдіть зайве слово  ( таблиці)
- В казках є чарівні предмети. Які? ( Чарівна паличка, дудочка, шапка…)
        А у нас чарівний клубочок, він проведе нас до казки, якщо ви скажете чарівні слова - скоромовки
                        ( Діти говорять скоромовки)
        Ось і наша казочка ( слайд)
- Як вона називається? ( Українська народна казка « Рукавичка»)
       Ми вчилися читати її за особами. Ось, як справилася з завданням група учнів ( інсценізація) ( слайд № 2)
- Чому ця казка народна? ( тому, що її склав народ, передавав її з вуст у вуста, і так вона прийшла до наших днів)

    ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

- А чи знаєте ви ще народні казки? 
       Відгадайте назву за персонажами казок( ілюстрації на екрані)
1. « Котик і Півник»
2. « Лисичка – сестричка і вовчик – братик» 
3. « Коза – дереза» 
4. « Колосок» 
5. « Солом’яний бичок» 
                                      ( Слайди № 3,4,5,6,7)
        - Чому ці твори називаються казками? ( тому, що в них вигадані події, а тварини мають риси людей)
     За характерними рисами знайдіть тварину. ( Робота в парах) 
     Сьогодні  до нас завітала ще одна гостя. Відгадайте хто?  Б л і о ч а к 
                             ( Білочка)
        - Розповідь білочки ( слайд № 8)
     Крім білочки  будуть іще головні герої. Відгадайте хто?
          Загадки:
( Слайд № 9)                   В ліс ми з друзями пішли
                                         Диво – дивне там знайшли
                                         Як клубочок ця тваринка
                                         Вся в колючках в нього спинка
                                         Хай собі затямить всяк
                                         Зветься дивний звір…   ( їжак)  
( Слайд № 10)                 Бистрі лапки, куций хвіст
                                         Довгі вушка, чорний ніс
                                         Хліба любить він окрайчик
                                         Сірий і пухнастий…      ( зайчик)
         - Казка знову запрошує нас у гості. Ми прочитаємо « Казочку про білочку – мандрівницю»
           Словникова робота
- хвилюватися
- понад ставком
- навпростець
- одним духом домчу
           Читання казки
      У мене є сьогодні помічники, які допоможуть мені ознайомити вас з казкою.
          - Первинне сприйняття змісту.
      Чи сподобалася вам  казочка
- За допомогою тестів як уважно ви слухали.
                   ТЕСТИ
- Білочка оселилася в гнізді  чи в дуплі ?
- Вона хотіла знайти ялинку чи сосну ?
- Пташка хвилювалася за свій дзьоб чи крильця ?
- Кріт будував нове житло чи запасав їжу ? 
- Їжак запропонував обгорнутися ковдрою чи обкачатися в листях? 
- Зайчик повів білочку навпростець чи кругом ставка? 
- Білочка понесла батькам квіти і гриби чи горіхи і ягоди?
   Працюємо над навичками читання. 
- « Ланцюжком» 
- « Естафета» 
- « Буксир» - до фінішу( де жили її батьки)

ІV. ПІДСУМОК УРОКУ.
        - У білочки також є для вас подарунки, але вам треба виконати її завдання. 
            « МІКРОФОН» 
- Що сталося з білочкою?
- Який у неї був настрій? 
- Кого вона зустріла в лісі?
- Хто їй справді допоміг? 
- Чому вчить нас ця казка?

Категория: Назаренко И.Н. | Добавил: efremova-marina (28.02.2014)
Просмотров: 5528 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Block title
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Создать бесплатный сайт с uCoz