Коли думаєш про дитину, уявляєш ніжну квітку троянди,
на якій тремтить крапля роси.
Яка обережність і ніжність потрібні для того,
щоб зірвавши квітку, не зронити краплю.
Ось така ж обережність потрібна батькам
і педагогам кожну хвилину,
щоб виростити справжню ЛЮДИНУ!
Панночка Орфографія та пан Апостроф познайомили учнів з основними правилами вживання апострофа,вчили правильно робити звуковий запис слів,відрізняти вимову слів з апострофом і без апострофа.
Учитель застосовувала різноманітні форми й методи роботи:колективна, індивідуальна, групова, робота в парах; репродуктивні, проблемно-пошукові.
Цікавим і змістовним був підсумок уроку: панночка Орфографія як кореспондент ( методичний прийом «Мікрофон») взяла інтерв’ю у дітей :
Чому ви навчились на уроці?
Із відповідей учнів можна було зробити висновок: завдання уроку виконано , матеріал засвоєно.
А на згадку про урок пан Апостроф подарував символічні значки апострофів у вигляді смайликів , на яких учні відтворили свій настрій наприкінці уроку(намалювали посмішку).